Página 3 de 7
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 11 Jun 2015 04:39
por Pabloko
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 18 Jul 2015 18:08
por KerberX
Thanks. I need to try this in my project.
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 23 Jul 2015 10:20
por r34n
thank u for fast lib
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 04 Ago 2015 18:14
por cris690
Y una cosa como haces para compliarlo en dll
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 04 Ago 2015 19:37
por Pabloko
cris690 escribió:Y una cosa como haces para compliarlo en dll
Con un compilador
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 04 Ago 2015 20:15
por cris690
Pero con cual?
xd
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 02 Sep 2015 20:45
por nghethihieu
Wow, thanks. It's really great.
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 06 Sep 2015 18:36
por lopez-
el problema es el peso que le deja a la aplicacion
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 29 Sep 2015 06:15
por Phaelitico
I will try it
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 29 Sep 2015 11:43
por Phaelitico
I'm getting this error when I run a project with this dll.
Any ideas why?
BTW I'm using Autoplay Media Studio 8.5 on Windows 10 64-bit
Edit: And looks like the problem is with DXML Action Plugin when using the ReadFromFile function.
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 30 Sep 2015 06:18
por Pabloko
Seems to be script kiddie issues on that plugin. table.getn should't be used on lua 5-1+. The function failing is from
IRLUA PLUGIN HELPERS by microbyte and centaurisoldier
u may want to fix that replacing table.getn by #tablename, good usage on this lua version.
For quick fix u can put this on your globals
IRLUA_PLUGIN_CheckNumArgs = function(tbArgs,nArgs)
local nCount = #tbArgs;
if nCount < nArgs then
if _ShowErrorEventContext then
local sEventContext=Debug.GetEventContext()
IRLUA_PLUGIN_ERROR(nArgs.." Arguments expected, "..nCount.." Arguments passed.\r\n\r\nEventContext: "..sEventContext,3)
else
IRLUA_PLUGIN_ERROR(nArgs.." Arguments expected, "..nCount.." Arguments passed.",3)
end
end
end
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 04 Oct 2015 10:36
por lopez-
tambien ai un canal beta e mirado de como compilarlo para evitar molestarte pro no encontre forma
Current Development Version
Filename Date .tar.gz .zip
LuaJIT-2.1.0-beta1 2015-08-25 903K ▼ 1025K ▼
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 13 Oct 2015 02:06
por Phaelitico
Pabloko escribió:Seems to be script kiddie issues on that plugin. table.getn should't be used on lua 5-1+. The function failing is from
IRLUA PLUGIN HELPERS by microbyte and centaurisoldier
u may want to fix that replacing table.getn by #tablename, good usage on this lua version.
For quick fix u can put this on your globals
IRLUA_PLUGIN_CheckNumArgs = function(tbArgs,nArgs)
local nCount = #tbArgs;
if nCount < nArgs then
if _ShowErrorEventContext then
local sEventContext=Debug.GetEventContext()
IRLUA_PLUGIN_ERROR(nArgs.." Arguments expected, "..nCount.." Arguments passed.\r\n\r\nEventContext: "..sEventContext,3)
else
IRLUA_PLUGIN_ERROR(nArgs.." Arguments expected, "..nCount.." Arguments passed.",3)
end
end
end
Worked just fine =)
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 22 Oct 2015 18:52
por naxete
grax .
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 26 Oct 2015 03:45
por hddutilite
manda pra mim
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 15 Nov 2015 19:11
por naxete
porfavor crea un tutorial sobre como copilarlo
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 15 Nov 2015 22:30
por Pabloko
naxete escribió:porfavor crea un tutorial sobre como copilarlo
ta compilao.
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 19 Nov 2015 16:26
por naxete
Pabloko escribió:naxete escribió:porfavor crea un tutorial sobre como copilarlo
ta compilao.
ya me refiero copilarlo de 0 xd
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 09 Ene 2016 19:29
por Pabloko
en el src viene un archivo llamado msvcbuild.bat que puedes usar con el visual studio command line compiler de el vs express 2008, deberas lanzarlo con los argumentos para compilar en dynamic/release (en el bat viene info de como) y listo. no tiene mucho misterio
Re: LuaJIT for autoplay mierda studio -> Lua 80-180% faster
Publicado: 10 Ene 2016 17:32
por mahdi1993
very thanks pabloco...